Naše dodací podmínky

Balíky pro soukromé osoby i firmy zasíláme standardně v rámci Evropy prostřednictvím společností DHL/DPD/ UPS a PostNL. Výhodou je, že takto odeslané zásilky budou na doručovací adresu doručeny 2 až 3krát, když nebudete doma. Doručování probíhá v pondělí, úterý, středu, čtvrtek, pátek a sobotu. Po dvou pokusech o doručení bude zásilka vrácena společnosti BWW 2INVEST N.V.

Dodací lhůty

Dodací lhůty našich dopravců nejsou pevně stanoveny. Někdy si můžete zvolit, kdy chcete, aby vám byla zásilka doručena, a pokud si to nepřejete, můžete si často ověřit, kdy kurýr pravděpodobně přijede. Naši dopravci mají 98% hustotu doručení do 1-3 pracovních dnů. Objednávka zadaná do 15:30 v pracovní dny bude doručena do 1-3 dnů. Může však dojít ke zpoždění, které je nepříjemné pro zákazníka i pro nás. Nemůžeme za to nést odpovědnost a nelze z toho vyvozovat žádná "práva". Pokud vaše zásilka nebyla doručena včas nebo má stále stav "nahlášeno", prošetříme to. Do té doby je stále možné, že vám bude zásilka doručena. Poté budeme čekat na 14denní šetření, a proto ještě nemůžeme zaslat náhradu nebo nový výrobek. Pokud výrobek dorazí později, než jste očekávali, a vy ho již nepotřebujete, odmítněte od doručovatele objednávku převzít. Takto ji nemusíte sami odevzdávat na poště. Za zpoždění neneseme odpovědnost.

Návrat na

Pokud se nám zásilka vrátí, protože jsme uvedli nesprávnou doručovací adresu nebo se nám ji nepodařilo doručit na uvedenou adresu ani přes opakované pokusy, budeme nuceni znovu účtovat zpáteční poštovné. Zkontrolujte také, zda je název doručovací adresy, kterou jste nám zadali, správný. Rozdílné adresy mohou přepravní společnost zmást a způsobit, že bude nutné zásilku odeslat znovu. Související náklady pak nese příjemce.

Předvolby

Pokud si přejete, aby vaše objednávka byla doručena jiným než obvyklým způsobem, uveďte to prosím jasně při zadávání objednávky. Poté s vámi probereme, co je možné. Pro speciální objednávky, zboží na paletách a zboží s jinými rozměry lze zvolit jiného přepravce.

Náklady na dopravu:

To samozřejmě závisí na zvoleném produktu. Dětské autíčko o hmotnosti 55 kg stojí více než koloběžka o hmotnosti 2 kg. Celkové náklady na dopravu najdete na konci nákupního košíku.

1. ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ
1.1 Nejsme vázáni kodexy chování týkajícími se kupujících ve smyslu článku 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
1.2 Stížnosti spotřebitelů vyřizujeme prostřednictvím elektronické adresy [BUDE DOPLNĚNO]. Informace o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
1.3 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr lze využít k řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, ohledně kupní smlouvy uzavřené elektronicky.
1.4 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).