Vrácení a vrácení peněz

Naše pravidla pro vrácení zboží jsou 14denní, což znamená, že máte 14 dní od obdržení zboží, abyste nás kontaktovali, pokud chcete zboží vrátit. Pokud od nákupu uplynulo 14 dní, nemůžeme vám bohužel nabídnout vrácení peněz nebo výměnu zboží. Abyste mohli zboží vrátit, musí být nepoužité (nesložené) a ve stejném stavu, v jakém jste ho obdrželi. Musí být také v původním obalu. Před vrácením položky nás musíte kontaktovat, jinak vám možná nebudeme moci vrátit peníze. Neneseme odpovědnost za zboží vrácené bez předchozího kontaktu nebo souhlasu z naší strany, které je poškozené nebo ztracené.

Přijatelné vrácení zboží

Po schválení vrácení obdržíte od našeho týmu pro vracení zboží e-mail s číslem vráceného zboží a pokyny, jak postupovat. Po obdržení tohoto e-mailu lze zboží vrátit do našeho skladu do 30 dnů. Po uplynutí této doby budou peníze vráceny podle našeho uvážení a zboží vrácené mimo tuto lhůtu bez předchozího schválení může být odmítnuto a vráceno odesílateli, což vám může způsobit další náklady na kurýrní službu. Vrácení peněz provedeme až poté, co bude vrácená položka přijata a zpracována naším skladem.

Původní balení

Pokud je zboží použité, poškozené nebo není v ORIGINÁLNÍM OBALU, nemůžeme vám nabídnout vrácení peněz v plné výši a budeme muset účtovat 30 % z původní kupní ceny, abychom pokryli skutečnost, že zboží nemůžeme dále prodat. Doporučujeme, abyste si před vrácením položky a jejího obalu pořídili fotografie, které zdokumentují stav položky. V případě poškození při přepravě může vizuální záznam stavu položky před odesláním urychlit proces vrácení a zabránit odmítnutí vrácené položky z důvodu poškození. Ujistěte se, že nádrž všech výrobků poháněných benzinem je prázdná a že kabel baterie všech výrobků poháněných baterií je odpojen.

Jak to funguje s opravami, kam se mám obrátit?

Pro opravy a údržbu vašeho výrobku navštivte prodejnu Halsteren (pouze po předchozí domluvě). Nemůžeme zaručit, že váš výrobek bude opraven ihned na místě. Můžeme vám pomoci pouze v případě, že byl výrobek zakoupen u nás. Na všechny naše opravy poskytujeme také záruku. Našim zákazníkům nabízíme 50% slevu z hodinové sazby! Místo 60 EUR zaplatíte jako zákazník společnosti BWW 2INVEST N.V. pouze 30 EUR za hodinu (bez náhradních dílů). Je něco, co nemůžeme vyřešit hned? I v takovém případě se postaráme o to, aby byl váš výrobek připraven do 15 pracovních dnů. Poté si můžete svůj výrobek opět vyzvednout.

Vracíte výrobek po 14 dnech, protože je vadný?

Někdy se nám zboží vrací, protože je vadné. Po kontrole našimi zaměstnanci se ukáže, že v 99 % případů je to nesprávné. Často se jedná o špatně nainstalovaná vozidla, nenabité baterie nebo jednoduše nepřipojené baterie. Pokud vrátíte položku, protože je vadná, ale ukáže se, že je v pořádku, budeme vám účtovat náklady na práci a administrativu. Náklady na vrácení položky nese rovněž zákazník. Pokud se zjistí, že vozidlo je vadné v rámci záruky, opravíme a vrátíme položku do 15 pracovních dnů. Pokud je vozidlo neopravitelné, obdržíte na něj dobropis.

Sběr

Ve výjimečných případech zajistíme zpětné zaslání a budeme vás informovat o nákladech předtím, než kurýr položku vyzvedne (v závislosti na okolnostech může být účtován poplatek za zpětné zaslání a manipulaci ve výši 20 až 40 EUR). Náklady na zpětné zaslání se mohou lišit v závislosti na velikosti položky a jsou určeny naší kurýrní službou. O této skutečnosti budete informováni předtím, než se domluvíme na vyzvednutí zásilky. Dohodneme s vámi vhodný den, ale nemůžeme stanovit konkrétní čas, kdy vás kurýr vyzvedne. Pokud vyzvednutí zmeškáte, budeme vám ho muset naúčtovat. Pokud se nemůžete vyzvednutí zúčastnit, informujte nás o tom co nejdříve. Pokusíme se vyzvednutí zrušit, ale pokud to nebude možné, budeme vám muset zmeškané vyzvednutí naúčtovat.

Sledování a dohledávání

Pokud si zařizujete vrácení sami, doporučujeme využít službu sledování, protože nemůžeme nést odpovědnost za vrácení ztracené při přepravě. Pokud zařizujeme vrácení zboží my, budou vám z vrácené částky odečteny poplatky za kurýrní služby a manipulaci; zákaznický servis vás o tom bude informovat před zařizováním vrácení zboží. nezapomeňte, že výrobek je váš, dokud jej úspěšně nepřijme, nezkontroluje a nepodepíše pracovník našeho skladu.

Příjem vrácených výrobků

Jakmile obdržíme a ověříme vaše vrácení, zašleme vám e-mail, ve kterém vás informujeme, že jsme vaše vrácení přijali. Rovněž vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vrácení peněz nebo kreditu na nákup. Pokud bude vrácení peněz schváleno, zpracujeme je do 5 pracovních dnů. Do 3-7 pracovních dnů, v závislosti na způsobu platby, vám bude automaticky připsán kredit na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby. Dále kontaktujte společnost vydávající vaši kreditní kartu, protože oficiální převod vrácené částky může nějakou dobu trvat, a kontaktujte svou banku. Často trvá nějakou dobu, než je vrácení peněz zaúčtováno. Pokud jste toto vše provedli a stále jste neobdrželi peníze zpět, kontaktujte nás na adrese service@berghofftoys.com.

Inkasa a vrácení (neúspěšná inkasa)

Při vracení zboží kurýr odmítne zboží vyzvednout, pokud není řádně zabaleno, a my si neúspěšné vyzvednutí naúčtujeme bez ohledu na důvod, proč je třeba zboží zabalit. Je vaší odpovědností zajistit, aby byla položka správně zabalena, a před sjednáním vyzvednutí potřebujeme vaše potvrzení, že tomu tak je. Důrazně doporučujeme, abyste krabici, ve které jste předmět obdrželi, uchovávali v dobrém stavu.